(HQ SCAN) 121229 CeCi Magazine Thailand January 2013 Issue – Donghae | Part 2 [18P]

December 29, 2012 at 5:27 am | Posted in Donghae, Magazine, Pictures/Videos, Wonderboys | 31 Comments

[IMPORTANT!] VOTE SUPER JUNIOR and SUP3RJUNIOR! http://global.mnet.com/site/list.m

Related Post:121227 Cover Photo CeCi Magazine Thailand January 2013 Issue – Donghae [1P]

121229 CeCi Magazine Thailand January 2013 Issue – Donghae [17P]

Credit:I’m anniiez ♥~ ‏@anniiez_Z
Reupload and Posted by: Destinyhae (www.sup3rjunior.com)
DO NOT HOTLINK, MODIFY OR CUT THE LOGO OF THE PICTURES.
ALWAYS CREDIT ‘SUP3RJUNIOR.COM’ AS WELL. Thank you.

6tvv

gqek

ofcj

daew

lecz

ehol

tb50

d2os

wrv6

izyz

5gi1

d859

lnbe

xoh6

aw6x

u5f7

m8o

9d3b

31 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. omo haendsome hae *_*

    • he has so many pictorials from different magazines this year and all of them are great! hope there will be even more next year.

  2. congrats again & looking good dh si. hv a good afternoon

  3. that first pic.. nothing else to say lol

  4. his eye so cute….
    my lover boy^^

  5. OMG @_________________________________@ IN HQ SCAN >O<
    okay ! really my heart don't feel good xDDDDD this pics makes me screaming as insane in this pure morning xDDDD OMG really wanna eat him so so so badly ♥o♥ I swear I will kidnap him soon or later xDDDD ..

    • *doesn’t >> LOL xD

      • If u dont mind give some portion so that i can also eat him and if i get chance i definetly kidnap him .hey man why u r so so good .

      • lol i’ll help you with the kidnapping!!! ^^

        • i wanna join u two !!! his smile is better than cheese cake to me !! 🙂

  6. cant comment yet.
    still dying of the hotness.cuteness.adorableness:3

  7. sldnasljkdhaskjldahsjkdhaklsdhajlkd. This is why I hate CeCi Magazines that has Hae in it because he just looks so good that it makes me want to hit him.

  8. omooooo sooo handsome… kyaaaa
    love the 9th and the last one…
    aigoo i want that magazine….

  9. he’s so cool…..

  10. oh my!! donghae looks so great!! i can’t even describe…
    ugh… too many feelings right now!!

  11. stylish boy
    love the way he makes impressions by rising eyebrows >.<

  12. why so handsome that that ugh …… *feels* oh god what a good way to start your day and hes so SDFGHJKL;LKJHGSFGHDJCUTEHOT omg someone HELP!!! oh poor heart of mine ;~~~;

  13. Ooooooooooooohhhh!!fishy oppa’s so gorgeous and I want to hug u,all suju oppas are handsome.I can’t stop looooving~^~.neomu neomu saranghae<3.

  14. Oh! fishy hae .

  15. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo>>>oppppppppppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaa>
    you are a very beautiful,sooooo coooool…….

    당신은 매우 아름답습니다
    당신은 좋은 사람과 좋은 아르 =0

  16. Handsome .pretty.beautiful.every thing

  17. ELFish~ Look here! SJM COMEBACK Teaser Pic ^^

  18. PERFECT! FLAWLESS! can’t say antyhing else, still dizzy @.@
    love them all, esp the red-stripes sweater, red pants, and the scene he’s walking at the side of the pool….AWESOME!!!! thank you so much ceci

  19. melting….. the one that i want to eat right now is the delicious man in bed with 2 cakes…

  20. I think i’m gonna eat him…..
    he was very handsome…..aaaa!!!!

  21. Ah cute Hae! He looks so handsome^^ He definitely gained weight compared to last year 😛

  22. is that red sweater same as yunho’s at strong heart godbye leeteuk and then wore by yesung at ctp last eps ? /curious

  23. his smile asdfghjkll;;kjhhhhg

  24. i wanna get one ceci magazine! what should i do?? How cost??

  25. DONGHAE YOU REALLY HANDSOME ^^
    <3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3DONGHAE<3

  26. ohhhhh god he is great boy kyaaaaa…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.
Entries and comments feeds.

%d bloggers like this: