About these ads

13 Comments »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. At one point kyu was looking at eunhae from the side with lost sight…poor baby had to do the dance XP

    I don’t get that part. What does ‘lost sight’ mean? Like false hope or what?

    • apparently he’s lost and dont know what to do or where to catch up. i think thats what she meant. ^^

  2. OMG!!!!!!! KYAAAAHHHHHHH!!!!!! I CAN’T WAIT…..

    And… I REALLYYYYYYY LOOOOOVVVVVVEEEEEEE THIS PART… “Donghae slaps eunhyuks butt at the first international baby..” OH MY GOOOOSSSHHHH!!!!! HAEHYUK….. The moment I have waiting for… Hahaha..

    I can’t wait for Super junior… Fighting!!!! :D

  3. COME ON ELF,VOTE 4 SUJU…PLEASEEEE!!!>.<


    Via MebApp.com

  4. OMO i want to see this especially kyu falling:D any fancams ^-^ :(

  5. Hehehehehehe I like this fan account it shows that they had a lot of fun :)

  6. What happened with uri Sungminie????? I love them all…but lately i’m kinda crazy bout kyumin….

  7. Oppa Has Risen is prerecorded? D: i wanted to see it live. :( *even though im not gonna be there. LOL* i hope someone records this later. SJ’s dance on the chorus will be verrryyyyyy… HOT!! XD

  8. OMG OMG!!
    I WILL NEVER EVER WANT TO MISS THIS PERFORMANCE LATER!! ><

  9. I CANT WAIT TO SEE SIWON’S AWKWARD DANCE!!!!!!

  10. Hahaha, they’re all so cute. I wish I could’ve seen them. And I could just imagine Kyuhyun thinking exactly, “why do i need to dance this way?” XDDD

  11. dang,cute guys.cant stop loving these adorkable boys

  12. omg i love this fanaccount! our boys are so kyute haha! and kyu ah! ballad prince still need to do some hot dance sometimes hahahaha! K-ELFs are seriously lucky! they get to watch the rehearsals which is way better than watching the official one! :( im so jealous!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com. | The Pool Theme.
Entries and comments feeds.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 211,218 other followers

%d bloggers like this: